ASGHAطیOOOON سال های گذشته با موارد متعددی از دوچرخه برقی (ebike) روبه رو شده ایم که طرح های تازه برای جذب مشتری ارائه داده اند. در این مقاله می خواهیم با یکی از جدیدترین دوچرخه های الکتریکی آشنا شویم؛ این دوچرخه الکتریکی حدود ۷۵۰ وات قدرت و ۵۰۰ وات زمانه ظرفیت باتری بوسیله همراه فهرستی تمام از برگ جالب و یک جفت چرخ بدون توپی (hubless) با قشری عجیب نمایش می دهد. 



نام شرکت سازنده این دوچرخه، Beno و کوتاه شده یکسره be innovative» خواه نوآور باش» است. مسئولان این شریک استوار داخل سیاتل، حرف های جالبی درباره دوچرخه جدید می گویند. بوسیله عنوان مثال آن ها می گویند که پره های چرخ خواه اسپوک از سال های بسی دور حیات داشته اند» و برخی عمر پره چرخ را حداقل ۴۰۰۰ سال می دانند». پره های چرخ یکی از موفقیت های کلیدی درون اختراع چرخ بودند، چیزی که ممکن است از آن شنیده باشید و خود به انزوا نوآوری بسیار مفیدی به شمار می رود. پره های چرخ در ریشه پیمانه پایین و محکمی ساختار چرخ، فرمان فوق العاده ای ارتکاب می دهند. آن ها در موافق ضربات از هر موجب سفت هستند و اجازه می دهند چنانچه چرخ کمی دچار تغییر شکل شد، دوباره به شکل سابق خود برگردد.

از سوی دیگر، چرخ های بدون توپی درون این دوچرخه برقی اساساً یک مرام دارند: زیبا به دید رسیدن. برای بوسیله محصول رساندن پروژه دوچرخه برقی ریوو (Reevo)، مجاهدت های بسیار یدکی قیافه پژمان است. Beno برای بازپسین کردن طرح خود مجبور به حل کردن برخی مشکلات درون زمینه ی انتصاب کردن، ترمزگیری و هدایت چرخ های چرخه شد. این تیم همچنین مجبور شد جهیز های محرکه جدیدی را کشف کند تا نیرو را غم از پدال و بی قراری از اتومبیل الکتریکی بوسیله چرخ برساند.



از نزدیک بوسیله لاستیک های این دوچرخه الکتریکی مداقه کنید. آن ها بدون طوقه سنتی هستند و Beno مجبور شده است سوپاپ باد تایر را ازطریق دیواره لاستیکی Kenda  وارد چرخ بطی ء. درواقع هر دو پایه چرخ تو جلو و تعاقب باید یک طرفه باشند، در غیر این صورت بی نظیر نمی تواند لاستیک ها را از چرخه جدا نرم. ما تیمار علاقمندیم بدانیم سیلان تعویض لاستیک این چرخه چگونه است. چون نمی توان برای بیرون کردن چرخ، فقط یک محور آن را بوسیله جانب بیرون کشید.

بااین حال به نظر می رسد که مهندسان Beno تمام مشکلات را برطرف کرده و چرخه ای طراحی کرده اند که بدون پره چرخ فقره می یواش. اما گاهی اوقات شرکت های بوسیله پندار طلبیدن توجه مردم، کارهای عجیبی ادا می دهند که شاید تو انجام خیلی ارزان نباشد. این شرکت می گوید چرخ ها با وزن ۱۲۰ کیلوگرم آزمایش شده اند و در موافق فشار مقاوم بودند. اما آیا می نبوغ این چرخه را با هر نوع سرعت، مخصوصاً عاری سیستم تعلیق، از روی دست اندازها عبور داد؟ آیا این دوچرخه می تواند با توکل تمام یک بی تا را به مدت یک سال هر روز طریق فرمان برساند؟



داخل فیلمی که توسط وب سایت Indie بخاطر این حرکت دورانی الکتریکی بارگذاری شده، دوچرخه موتور با آن بسیار کند و نیازمند دقت بیش است. لرزه جانبی چرخ در این فیلم دیده می شود و مشخص ازاله که چه تدبیری برای رفع آن قیافه پژمان خواهد شد. مطمئناً حتی هدایت دوچرخه نیز مقداری گشتاور روی طوقه ها ایجاد می نرم. ما دلبستگی مندیم بدانیم که این چرخ های بدون پره چقدر در مقابل غلتش پایداری دارند. بوسیله گفته ی تیم سازنده، حجم پیمایش این چرخه برقی بوسیله طور متوسط حدود ۶۰ کیلومتر است که باتوجه بوسیله اندازه باتری، بد به رویت نمی رسد. از یکسره سایر مشکلات این دوچرخه می توان به تک سرعته بودن اشاره کرد که برای بیشتر دوچرخه سواران، پارامتر مهمی داخل ابتیاع است. از سوی دیگر، هنوز جلوه گر نیست که ترمزهای انتصاب شده روی لبه چرخ چه معادل نسبت به ترمزهای عادی کارایی دارند

قطعاً نمی استعداد این دوچرخه برقی را بوسیله فقدان فناوری قاضی کرد. تیم Beno درکنار فهرست طولانی از مشکلات مربوط به چرخ که باید آن را برطرف کنند، امکانات م زیادی نیز ارائه می دهند.



Beno قفل چرخ تعبیه شده در داخل قاب برای این دوچرخه عرضه می درنگ که دور از دسترس است و توسط حسگر جای پا انگشت باز و قفل می شود. نیز حسگرهای نقیض سرقت و ردیابی GPS برای محافظت از این حرکت دورانی وجود دارد. در ضمن پایه حرکت دورانی جمع شدنی و ناپدید بود دارد که خیلی جالب به دیدن می رسد. محور نگهدارنده تلفن، گوشی هوشمند تلفن دوچرخه سوار را به داشبورد تبدیل می کند.

چراغ ها نیز بسیار جالب هستند. باتوجه به اینکه طوقه تویی این دوچرخه اساساً مدلل پایا می ماند و کلکسیون تایر بوسیله دور آن می چرخد​​، Beno توانسته سیستم فروغ خودکار LED را برای چراغ جلو، چراغ های ترمز و حتی نشانگر های تعاقب قرار دهد. نشانگرهای عقب با اندک شدن تلالو محیط، بوسیله طور خودکار معین می شوند.



بها بدوی اطلاع دادن شده توسط Beno برای این حرکت دورانی الکتریکی ۱،۹۹۹ دلار است. چنین پر پشت بخاطر یک ebike معمولی که درون آن مجموعه ای از امکانات و برگ ساده استفاده شده باشد، زیاد مناسب خواهد وجود.  حال چنانچه این ارج بخاطر تعداد زیادی از ایده های جالب و قطعات مدرن در یک حرکت دورانی برقی پیشرفته ارائه شود، واقعا مفت است.

درباره ی قابل تکیه گاه بودن این همدستی نیز تردیدهای زیادی وجود دارد؛ آخرین وهله استارتاپ سیکلوترون در سال ۲۰۱۶ حرکت دورانی ای عاری توپی برای جذب سرمایه در کیک استارتر معرفی کرد. این استارتاپ مبلغ ۲۰۰ دلار بخاطر سرمایه گذاری روی پروژه ی خویشتن دریافت کرد و مدتی بعد به طور کامل خفا شد و چیزی مگر اظهارنظرهای بغض آلود درون قسمت نظرات کیک استارتر باقی نگذاشت. 

آیا Beno بوسیله نوعی با سیکلوترون بستگی دارد؟ هیچ مدرکی برای این توقع وجود ندارد. ولی تو صفحه Beno در Indie نیز چیزهای یدکی بخاطر آرامش تامل علاقه مندان بوسیله چشم نمی خورد. هیچ یک از اعضای تیم Beno، نام خانوادگی ندارند که بتوانیم آن ها را به یک شخص واقعی همراهی دهیم؛ اگرچه مدیرعامل آن با معروفیت Alec چند هفته پیش با شجاعت ویدیویی از خویشتن داخل Reddit منتشر کرد تا از ایده های شرکتش دفاع کند.مقاله های مرتبط:حرکت دورانی برقی eRockit معرفی کردن شددوچرخه برقی سبک وزن اسپشالایزد رونمایی شد

اگر بخواهیم عادل باشیم، داشتن دفتر مرکزی داخل سیاتل وماً اعتبار خیلی زیادی ندارد بلکه یک آدرس تجاری ثبت شده داخل ساختمانی در پناهگاه مالیاتی نامی باشهامت است. آن طور که بیشتر دلبستگی مندان بوسیله چرخه موتور رمز می کنند، حدود ۲۵۰ همدستی دیگر همچنین آدرس مشابهی دارند. در نسب این روشی قانونی بخاطر طفره روبیدن از پرداخت مالیات به بخت است. به همین ترتیب، هیچ ایده حقیقی درباره ساخت و نمونه سازی این دوچرخه در پنانگ مای حیات ندارد.

بنابراین می خواهیم بگوییم که شما در حال مشاهده محصولی جذاب، اما احتمالاً غیر عملی هستید.با توجه به طراحی و فناوری های گران قیمت، به دیدن می رسد که عرضه دوچرخه برقی توسط چنین شرکتی تا حدودی غیرواقعی باشد.



مطمئناً ما نمی خواهیم خراج ی تقلا های واقعی یک تیم کبیر را پیاده شدن باد دهیم و قطعا آن ها زمان زیادی را برای تولید مدل اولین حرکت دورانی برقی ریوو صرف کرده اند.به هر حال این یک مایه نقلیه بدیع است، تا اینکه اگر سودمندی آن برای خریداران و چرخه سواران به خاطر نوآوری واقعی فدا شده باشد. اما می خواهیم بگوییم که Beno قطعاً می تواند کارهای بیشتری برای جلب متکی افراد درون سطح جهان ایفا دهد تا آن ها بتوانند با اعتماد روی این طور محصولاتی سرمایه گذاری کنند. مربوط به بسیار از افراد سرمایه های خود را روی شرکتی مشابه از مشت داده اند و شاید فراهم نشوند دوباره به چنین اشتباهی دست بزنند.

ما مشتاقانه منتظریم ببینیم که سرانجام دوچرخه برقی ریوو چه خواهد شد و چگونه توسعه می یابد. در زمان نوشتن مقاله، چرخه برقی ریوو نزدیک به نصف میلیون دلار آمریکا سرمایه جذب کرده و هدف خود را برای جمع آوری کمک های مالی ۹ برابر کرده است. بیشتر بخوانید:ون تولیدمحدود کاسالینی با الهام از سیتروئن کلاسیک شناساندن شدهاچبک اسپرت بی ام و 128ti معرفی شدنسخه ویژه از موتورسیکلت بی ام و R R 1250 GS شناساندن شدتسلا اولین خودروساز جهان، بدون دپارتمان روابط عمومیهوندا و شورولت برای ایندی فرمان پیشرانه هیبرید ۹۰۰ اسب بخاری می

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها