AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAنیسانOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHANissanOOOONOOOOیکیOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONGHAROOOONGHAازOOOONGHAROOOONGHAASGHAASGHAASGHAASGHAپرطرفدارترینOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONGHAASGHAASGHAشرکتOOOONOOOONOOOONGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAهایOOOONOOOONOOOONOOOOخودروسازOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAASGHAژاپنOOOONOOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAاستOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAASGHAASGHAکهOOOONOOOONOOOONGHAROOOON (به) تولید محصولات باکیفیت، دلگشا ‎ساخت و فقره پذیری بی همانند تو خودروهایش صیت جهانی دارد ۵۰ سال پیش بود که نیسان بدوی خودروی اسپرتش را. تولید کرد و بوسیله تعاقب آن خانواده های سری Z و S و GT R گسترش ظاهر کردند نمایشگاه خودروی نیویورک S ۲۰۱۹ که-R حدود دو ماه.



پیش برگزار شد، با ۵۰ سالگی تولید خودروهای اسپرت نیسان مصادف بود مقامات نیسان بخاطر مقدم داشت این اتفاق مهم،. غرفه ای اختصاص از خودروهای اسپرت کلاسیک و مدرن تدارک دیده بودند؛ مدل های مختلف سری Z و GT R قدیم درکنار بهترین و ارزشمندترین خودروهای کلاس-R اسپرت مطرح می شوند داستان خودروهای اسپرت نیسان، سال ۱۹۶۹ با. سری Z و سپس GT R آغاز شد؛ از آن سال تا-R امروز، نیسان میزان های اسپرت مختلفی تولید کرده است که هر کدام طرفداران بی شماری در کشورهای مختلف دارند در این مقاله با مرور تاریخ.

خودروهای اسپرت نیسان در ۵۰ سال گذشته، فردی های برجسته ی محصولات جوان اجابت این شرکت ژاپنی را بررسی می کنیم سال ۱۹۶۲؛ داتسون اسپرت پیش از.شکل گیری برند نیسان



و سری خودروهای اسپرت Z، محصولات داتسون Datsun تولید می شدند برند داتسون (این) روزها زیرسایه ی. نیسان عزب در کشورهای درحال توسعه فعال است ولی در سال های گذشته، وضعیت متفاوتی داشت سری خودروهای اسپرت داتسون که در. ژاپن با شهرت فِیرلیدی Fairlady شناخته می شوند و اساساً (پدر) محصولات Z نیسان هستند، در اوایل دهه ی ۱۹۶۰ رونمایی شدند خودروهای فیرلیدی داتسون همه کروک و. برای رقابت با محصولات ام جی، ترایمف، فیات و آلفارومئوطراحی شده بودند با اینکه مقدماتی خودروی اسپرت نیسان. درون سال ۱۹۶۹ تولید شد، اما سری فیرلیدی داتسون ماخذ گذار محصولات اسپرت این باهم اتحاد کردن بود مقاله های مرتبط بهترین مقیاس های.

تیونینگ نیسان GT:R؛ گودزیلا ۵۰ ساله شدنیسان 370Z،-نسخه اختصاص پنجاه سالگی، رونمایی شد تاریخچه موتوراسپرت عریض ی ژاپن از

سال ۱۹۶۳ با برگزاری گرن پری داخل پیست سوزوکا Suzuka آغاز شد؛ خودروی برنده بازی این (مشق) یکی از خودروهای سری فیرلیدی داتسون حیات از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۷۰ پنج. مدل مختلف از سری فیرلیدی داتسون محتوی کدهای ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۵۰۰،۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ تولید شدند معیار فیرلیدی اسپرت ۱۵۰۰ با کد. SP310 ابتدایی خودروی اسپرت واقعی داتسون بود؛ ۱۵۰۰ که از پیشرانه ی ۴ سیلندر ۱ ۵ لیتری و جعبه کنگره ی/دستی ۴ سرعته استعمال می کرد، در گرن جمعیت سال ۱۹۳۶ به مقام اول رسید گنیچیرو تاهارا که سپس به بزرگواری. مجتمع خودروهای اسپرت نیسان رسید، قفا فرمان داتسون ۱۵۰۰ بود براساس این سابقه، می توان تامین. حیات که ریشه ی خودروهای اسپرت ژاپن از سال ۱۹۶۳ با داتسون ۱۵۰۰ رشد کرده است؛ البته پیش از فرود امدن بوسیله میزان ۱۹۶۹، یک خودروی دیگر هم درون شکل گیری تاریخچه ی پرافتخار خودروهای اسپرت نیسان نقش مهمی بازی کرد سری خودروهای S یا سیلویا Silvia.



هم برای S نخستین کود (براساس) مدل های اسپرت داتسون شکل گرفتند میزان اول سیلویا، کد CSP311،. مدل کوپه و سقف دار داتسون ۱۵۰۰ بود سیلویا CSP311 از نقشه کشی تنه. بسیار متشابه خودروهای ایتالیایی دهه ی ۱۹۶۰ بود؛ نکته ی جالب تو مورد ابتدایی سیلویا این است که تمام ۵۵۴ دستگاه کاملاً مشت ساز بودند CSP311 براساس داتسون ۱۵۰۰ تولید. شده وجود بنابراین نخستین مدل رسمی سری پلتفرم S نیسان شمرده نمی شود؛ S تولید رسمی خانواده ی سری S و سیلویا، سال S ۱۹۷۴ آغاز شد سال ۱۹۶۴؛ پرینس.اسکای لاین 2000GT صیت اسکای لاین



پیش از اینکه در خودروهای نیسان استفاده شود و سپس درکنار کد اسطوره ای GT R قرار بگیرد،-R دراختیار شرکت پرینس Prince صبر (داشت) پرینس برند. ژاپنی بود که پس از پایان مجادله جهانی دوم و کناره گیری از تاسیس هواپیماهای جنگی، از سال ۱۹۵۲ به نشانی خودروساز لوکس فعالیت جدیدش را آغاز کرد اسکای لاین. سدان لوکس تاسیس پرینس بود که درون سلاله دوم و شروع دوران موتوراسپرت ژاپن، به مسابقات بااطلاع شد این مدل. با کد S54 در گرن انباشتگی ژاپن شرکت داده شد و درنهایت پس از پیشتازی درون چند دور، نتوانست از رقیب قدرتمندش، پورشه 904 بهتر عمل یواش و درنهایت به رله دوم رسید پس از. ادغام پرینس و نیسان درون سال ۱۹۶۷، اسکای لاین بوسیله پیش زمینه ای برای تولید خودروهای اسپرت تبدیل شد اسکای لاین. 2000GT که بعدها اساسِ اولین قبیله از GT R را-R تشکیل داد، آخرین آزمایش نیسان بخاطر ورود رسمی و در سطح جهانی به کلاس خودروهای اسپرت بود سال.۱۹۶۹؛ اولین خودروی اسپرت نیسان اولیه



خودروی اسپرت نیسان و بدوی معیار در ۶ دودمان سری Z، سال ۱۹۶۹ رونمایی شد نیسان. S30 که در کشورهای مختلف با صیت های فیرلیدی Z و داتسون 240Z فروخته شد، یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین خودروهای اسپرت تاریخ نیسان است 240Z. با طراحی جدید و زیبا، بها رقابتی، چونی ساخت بالا و ویژگی هایی چون جهیز تعلیق افسون شده و پیشرانه های ۲ ۴/و ۲ لیتری ۶ سیلندر، همان روز اول از رقبای اروپایی اش جلو زد اشتهار. عملکرد فنی مفت و کیفیت ساخت بالای خودروهای سری Z نیسان تو اولین دوده و استاندارد 240Z کاملاً واضح بود؛ 240Z در چهار سال ابتدا هر سال تا نزدیک به ۵۰ ۰۰۰,مشتری در آمریکا داشت نیسان.



240Z تو میزان ۲ ۴/لیتری، ۱۵۱ اسب بخار غلبه و ۱۹۸ نیوتن متر گشتاور و داخل مدل ۲ لیتری، ۱۳۰ اسب بخار قدرت داشت؛ سیستم تعلیق مک فرسون درون جلو و چپمن داخل قفا به همراه ترمزهای دیسکی داخل جلو به عارض استاندارد ارائه می شدند علاوه. بر ویژگی های برجسته ی 240Z داخل حصه فنی، این مدل طراحی زیبایی حزن داشت؛ یوشیهیکو ماتسو، مدیر طراحی خودروهای اسپرت نیسان، 240Z را تو دو مدل دوسرنشین و ۲ ۲ طراحی کرد که به طراحی ماندگار، جاودانه و تکرارنشدنی شهرت» دارد 240Z. در شناخته شدن ظرفیت بالای خودروهای ژاپنی در موتوراسپرت بیرون از خانه بی قراری نقش مهمی داشت به. محض سودا این مدل در آمریکا، تیم BRE، راننده ی مشهورش، جان مورتون را پشت فرمان 240Z قرار داد و در مسابقات قهرمانی آمریکا سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۱ به مقام اول رسید تولید. ابتدایی خودروی اسپرت نیسان تا سال ۱۹۷۳ امتداد داشت سال.۱۹۷۱؛ اولیه GT R-R از روش رسید



نخستین نسل از GT-R R و گودزیلای خودروسازی، مقیاس PGC10 ملقب به هاوکا بود که درکنار 240Z در نمایشگاه توکیو سال ۱۹۶۹ رونمایی. شد مدلی که در نمایشگاه شناساندن شد، یک سدان ملیح با پیشرانه ی ۶ سیلندر خطی ۲ لیتری  و غلبه ۱۶۰ اسب بخار بود؛ سال ۱۹۷۱، نسخه ی دو در از اولیه-R GT R با کد فراموش نشدنی KPGC10 از. راه رسید مدل دو در فاصله ی محوری (کمتری داشت ۷۰ میلی متر کوتاه پر حرارت) از سدان و حدود ۲۰ کیلوگرم بی قراری کاهش وزن پیدا. کرده-R بود GT R سال ۱۹۶۹ سومین دودمان از اسکای لاین انبازی پرینس بود که حالا با علامت نیسان رونمایی می شد و اساسا بخاطر شرکت درون مسابقات. طراحی شده بود نیسان-R اسکای لاین GT R داخل مسابقات گرن پری ژاپن فوق العاده وجود و داخل مدت سه گانه سال، ۵۲. پیروزی به دست آورد تولید این استاندارد تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت؛ کمینه-R از ۲۰۰۰ مایه GT R تولید شد و امروز غم ناچیز از ۵۰۰ مایه در. خیابان های ژاپن تردد دارند-R مثل تمام خاندان های GT R تا امروز، پیشرانه ی نخستین نسل هم دست ساز بود و عزب بااستعدادترین و ماهرترین مهراز های نیسان اجازه ی تنظیم و.





توسعه ی قوای متخصص را داشتند درکنار تولید-استاندارد دو داخل نسل مقدمه GT R، نیسان مدلی اختصاص. از 240Z را غم عرضه کرد این معیار فیرلیدی Z432 نام-R داشت و از پیشرانه ی GT R با. غلبه ۱۶۰ اسب تبخیر استعمال می کرد کد 432 در این مقیاس به چهار سوپاپ، سه گانه کاربراتور. و دو میل سوپاپ پیشرانه رمز دارد از 240Z نسخه ای دیگر با کد Z432R برای کسب مجوز. شرکت تو مسابقات رالی هم تولید شد تغییرات Z432R درون مقایسه با Z432 شامل طعم جزیی نارنجی بدنه، رینگ های سیاه طعم جزیی و آلومینیومی، کاپوت سیاه رنگ، وزن کمتر تو سپرجلو و درها و کاپوت درکنار.ارتقای پیشرانه ی S20 اسکای-R لاین بود سال-R



۱۹۷۲؛ نسل متاخر GT R مدل مفهومی 2000GT R قبیله چهارم نیسان اسکای لاین با کد-R C110 سال ۱۹۷۲ رونمایی شد؛ دومین نسل از GT R با ویژگی های مهمی در مقابل ترمزهای دیسکی. در تمام-R چهار چرخ و سیستم تعلیق (ارتقاءیافته،) همراه حیات اما GT R سال ۱۹۷۳ با لقب کِنمِری Kenmeri. در مقایسه با اولیه نسل فرصتی چندانی برای توفیق واضح نکرد دلیل اصلی این امر، هیاهو سوخت در اوایل دهه ی ۱۹۷۰ و قوانین جدید آلایندگی. بود که دعوی برای خودروهای اسپرت-R را تقریبا از بین بُرد درواقع، مدت زمان تولید دومین GT R نیسان پیش از تنظیم شدن قوانین آلایندگی جدید تنها چهار ماه بود، بنابراین کم از ۲۰۰ دستگاه.



تولید شد تا گودزیلا برای ۱۶ سال به خوابی عمیق فرود رود علاوه کنار این در-R نمایشگاه ( خودرو) توکیو ۱۹۷۲، نیسان استاندارد. مفهومی و تمرین ای از GT R جدید KPGC110 را به ارائه گذاشت روی بدنه ی این استاندارد مغز ۷۳ دیده می شد-R که از تصمیم مقامات. نیسان بخاطر شریک در مسابقات سال ۱۹۷۳ با GT R جدید خبر می داد ولی تیم مهندسی نیسان ترقی ی این پروژه را. به دلیل تمرکز روی فناوری های ضدآلایندگی و-R مصرف بنزین پایین نمدار راکد کردند نمونه مفهومی و تمرین ای نسل دوم GT R هیچگاه وقت مسابقه نداد اما سال ۲۰۰۷ کاملاً بازسازی شد و این روزها به نشانی خودرویی بنیانی.درون کتاب ی محصولات اسپرت نیسان، در همایش های مختلف S



بوسیله ارائه گذاشته می شود سال ۱۹۷۴؛ مدل های جدید از سری Z و سری S تولید نسل دوم سری Z برای اواخر دهه ی ۱۹۷۰ برنامه ریزی شده بود، به همین پندار برای. از مشت ندادن بازار، نیسان مدل جدیدی با نام 260Z را در سال ۱۹۷۴ رونمایی کرد 260Z با حجم/دو سرنشین و مدل ارشد. تر ۲ ۲ نقشه کشی شده وجود و از پیشرانه ی ۲ ۶ لیتری استفاده می کرد افزایش/غلبه به ۱۶۵ اسب تبخیر باعث شد تا مدل جدید Z در زمانی کمتر از. ۸ ۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت و به/نهایت سرعت بسیار از ۲۰۰ کیلومتربرساعت برسد مقیاس بعدی، 280Z بود که از پیشرانه ی ۲.



۸ لیتری انژکتور استعمال می کرد؛ از 280Z نسخه ی ویژه سیاه S ته رنگ غم تولید شد پس از الحاق مشارکت پرینس به نیسان، اولین. میزان رسمی از پلتفرم S سال ۱۹۷۴ رونمایی شد و یک/سال بعد، به بازار عرضه شد نیسان سیلویا با کد S10 از پیشرانه ی ۴ ستون ۱ ۸ و ۲. لیتری استفاده می کرد و روی بدنه ی دودر با طراحی فست بکِ متفاوت سوار شده بود سیلویا S10 در میدان آمریکا با کد داتسون 200SX هم فروخته می شد؛ هر دو نمونه موفقیت.چندانی در جذب مشتری نداشتند و تو آن S



سال ها، بیشتر افراد تویوتا سلیکا گزینش اولشان بود سال ۱۹۷۸؛ سراب دوم. سری Z و سری S دودمان دوم نیسان سری Z سال ۱۹۷۸ با کد فیرلیدی 280Z رونمایی/شد 280Z تو دو طرح کوپه و ۲ ۲ با پیشرانه های ۶ استوانه خطی. ۲ و ۲ ۸ لیتری همراه بود و تکامل قبیله نخست در بخش تجهیزات رفاهی محسوب می شد به همین خاطر، 280Z بوسیله جای تمرکز روی رانندگی اسپرت و تهاجمی، سنگین تر شده و خودرویی لوکس. تر و اسودگی پر حرارت بود؛ درواقع این مدل را می توان یک گرندتورینگ لوکس دانست تا خودروی اسپرت تغییرات کوچک طراحی اندام با نگاهی خاص به آیرودینامیک ادا شده بود؛ مثلا پنجره هوای جلوپنجره که/در نسل اول/بود داشت،. بخاطر آیرودینامیک بهتر در میزان 280Z پوشانده شد و ضریب درگ از ۰ ۴۶۷ به ۰ ۳۸۵ رسید طول/بدنه برای افزایش فضای داخلی و نصب مخزن سوخت.





مبصر نم بیشتر شده بود اما توزیع معادل ۵۰ ۵۰ و مرکز سنگینی پایین هنوز هم بود داشت تمام این تغییرات باعث شد تا دو مشکل سراب فاتحه. نیسان سری Z شامل استعمال سوخت و ناپایداری خودرو داخل سرعت های فراز در سراب دوم برطرف شود تولید فیرلیدی 280Z. تا سال-R ۱۹۸۳ ادامه داشت؛ داخل سال های ۱۹۸۰، ۱۹۸۱ و ۱۹۸۲ تغییرات محسوسی داخل خودرو پیاده شد استاندارد 280ZX R که امروز ارزش کلکسیونی بالایی. دارد،-R نسخه ای جاده ای مقیاس ی مسابقه ای IMSA و SCCA بود که داخل ۱۰۰۰ دستگاه تولید شد 280ZX. R با باله ی ارشد روی جعبه عقب و نشان خصوصی نیسان از دیگر استاندارد های استاندارد شاخص می شود تو نمونه ۱۹۸۱، پیشرانه. ی توربوشارژر با غلبه ۱۸۰ اسب بخار اندوه به 280Z اضافه و الحاق به نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتربرساعت ممکن شد در سال ۱۹۸۲ و آخرین استاندارد های تولیدی، 280Z فیس لیفت شد؛ کاپوت جدید، رینگ های آلومینیومی. جذاب ۱۴ و ۱۵ اینچ، طرح متاخر استوانه B، چراغ های.



عقب و سپرهای جدید از تغییرات مدل ۱۹۸۲ بود 280Z S یکی از موفق. ترین خودروهای ژاپنی تو موتوراسپرت آمریکا است درکنار میزان جدید سری Z، نیسان از سراب دوم سری S غم رونمایی/کرد سیلویا S110/در مدل های/کوپه ی دو درون و. هاچ بک سه در با پیشرانه ی ۴ استوانه ۱ (۸،) ۲، ۲ ۲ و ۲ ۴ لیتری به بازار رسید سیلویا مدل ۱۹۷۸. ابتدا قرار حیات با پیشرانه ی روتری Rotary ساختِ نیسان عرضه شود، ولی موتور جدید شریک شدن استانداردهای (لازم) را کسب نکرد. در فاصله ی کوتاهی که تا زمان فروش باقی الباقی بود، تیم مهندسی/نیسان پیشرانه ی ونکل Wankel  را بر گذاشتند قدرتمندترین مدل از. نسل S110 سیلویا، نسخه ی 240RS با پیشرانه ی ۲ ۴ لیتری بود که از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۵ تولید شد 240RS خودروی رالی نیسان در هم چشمی. های جهانی آن سال ها اندوه بود؛ البته (نیسان) با این خودرو تنها.یک مقام دوم داخل رالی نیوزیلند کسب کرد استاندارد S

هاچ بک سیلویا S110 با صیت غزال Gazelle هم شناخته می شود سال ۱۹۸۳؛ مدل های جدید سری Z و سری S نیسان بخاطر اواسط S دهه ی ۱۹۸۰ و زمانی که خرید کلی. خودروهای سری Z به یک میلیون S دستگاه رسید، نسل جدید معیار های Z و S را دوباره تو یک رفتار هماهنگ. رونمایی کرد نمونه های جدید سری Z و S هر دو از اهداف قطعی نیسان برای تنخواه گذاری بلندمدت روی خودروهای اسپرت حکایت داشتند خاندان جدید سری Z با کد 300ZX تا سال ۱۹۸۹ تولید شد؛ کد 300ZX در نسل چهارم سری. Z بی قراری کاربرد شد؛ بنابراین مقیاس های Z31 و Z32 مربوط به دو سلاله سوم و چهارم هستند که شباهت زیادی به هم دارند نیسان 300ZX Z31 در مقایسه با 280Z، طراحی. آیرودینامیک مرطوب و غلبه بیشتری داشت؛ برخلاف نسل گذشته، Z31 از اولین پیشرانه ی ۶ سیلندر V شکل تولیدانبوه خودروسازی ژاپن استفاده می کرد V6 جدید استراحت بود که.



همان عملکرد فنی پیشرانه ی ۶ سیلندر نسل های گذشته سری Z را در قالب مجموعه ای کوچک زیرفون با کارایی بهتر داشته باشد پیشرانه ی جدید Z31 در چهار نمونه. ی مختلف نفس کشیدن طبیعی و توربوشارژ با حجم های ۲ و ۳ لیتر بوسیله همراه مدل ۶ ستون خطی توربوشارژ ۲ لیتری عرضه شد پیشرانه ی V6 توربوشارژ نیسان در مدل ۲ لیتری ۱۶۰ اسب بخار. و در استاندارد ی ۳ لیتری تا ۲۰۰ اسب تبخیر قدرت تولید می کرد؛ 300ZX Z31 پرفروش ترین خودروی آمریکا داخل سال ۱۹۸۳ شد پیش از به خشکی امدن گذاشتن برند داتسون تو. سال ۱۹۸۵ که البته مجدد در سال ۲۰۱۳ احیا شد، نیسان نسخه ی ویژه ی ۵۰ سالگی از 300ZX Z31 توربوشارژ را عرضه کرد این مدل که به مناسبت شکل گرفتن برند نیسان در سال ۱۹۳۳ در بیش از ۵۰۰۰ دستگاه تولید شد، از طرح خصوصی قامت با تزئین زرین سپرها و. رینگ ها به همراه پنل پشت کار دیجیتال و فناوری آمپلی فایر با قالبیت تحرک دادن صندلی ها براساس شدت موزیک، استفاده می کرد درون سال های ۱۹۸۶ و ۱۹۸۷، نیسان.





Z31 با تغییر در رکاب ها، گلگیرها، رینگ ها، سپرها و چراغ ها اندکی. تحول کرد تا پیش نمایشی ارزان برای نسل جدید باشد پایدار مانند 300ZX Z31، سیلویای متاخر تیمار از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۹ تولید شد سیلویا S12، در دو نمونه کوپه و هاچ بک و. پیشرانه های چهار سیلندر و V6 در کشورهای مختلف نمایش شد؛ این نمونه متشابه تبار گذشته داخل آمریکا با کد 200SX فروخته می شد قدرتمندترین نسخه از سیلویا به پیشرانه. ی ۴ استوانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز بود؛ این مدل که ۱۸۷ اسب دود قدرت داشت، علاوه پیاده شدن ژاپن درون آلمان هم نمایش. شد S12 در S سال ۱۹۸۶ با تبدیل طراحی در سپرها، جلوپنجره و کاپوت بوسیله روزرسانی شد.

و مقیاس مخصوص رالی بی قراری از راه رسید جهش بزرگ پلتفرم S



نیسان درون تبار بعدی اتفاق افتاد و صیت سیلویا تو خودروسازی ماندگار شد سال ۱۹۸۹؛ نیسان Z32 و سیلویا S13 و آغاز افسانه ی گودزیلا چهارمین نسل از سری Z نیسان، مدل. به روزرسانی شده ی قبیله ثالث و 300ZX وجود که با کد Z32 معرفی و دقیقا درون ۲۰ سالگی ابتدایی خودروی اسپرت نیسان عرضه شد نیسان Z32 را می استعداد نهایت تکامل Z31 در طراحی هیکل و پیشرانه توصیف کرد؛ این مدل. که از سیستم فقره پذیری چرخ های دنبال کاربرد می کرد، به پیشرانه ی ۶ سیلندر V لباس نسل گذشته با چند تحول مهیا بود V6 نیسان تو (استاندارد) ی نفس کشیدن طبیعی با فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ، ۲۲۲ اسب. بخار قدرت داشت؛ همین پیشرانه در مدل توربو که از دو توربوشارژ گرت Garrett استفاده می کرد، ۳۰۰ اسب بخار/به راننده وقف می کرد به لطف توربوشارژرها.



 و اینترکولر بزرگ تر، Z32 با نهایت سرعت محدوده شده بوسیله ۲۵۰ کیلومتربرساعت، تو زمانی حدود ۵ ۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسید Z32 داخل نسخه های دوسرنشین، ۲ ۲ و کروک با سقف تارگا داخل دسترس بود؛ چهارمین نسل از سری Z نیسان که تا سال. ۲۰۰۰ روی خط تولید پاینده ماند، تغییرات ریز و درشتی تو بسرنوشت شوم دچار کردن کنف داشت و البته تو مسابقات مختلف بی آرامی مقام های درخورتوجهی کسب کرد بزرگ ترین پیروزی نیسان Z32 تو موتوراسپرت، مقام-نخست مسابقات. ۲۴ ساعته دیتونا در سال ۱۹۹۴ بود؛ درون مسابقات ۲۴ ساعته لمان همان سال، میوه (جذاب) نیسان به مقام پنجم داخل کلاس GTS 1 رسید یکی از جالب ترین موفقیت های Z32، رکورد سرعت ۴۲۰ کیلومتربرساعت در نمک زار.





بانویل Bonneville است؛ مدل خصوصی رکوردگیری با همکاری برندهای S تیونینگ ژاپنی JUN و Blitz مصنوع شد. و امروز یکی از ارزشمندترین خودروهای کلکسیونی دنیا است موافق روال سال های گذشته، نیسان نسل جدید سری S S را هماهنگ با. سری Z رونمایی کرد سیلویا S13 برضد Z32، کاملاً با نسل گذشته اش متفاوت بود و قدمی بزرگ درون توسعه ی پلتفرم S نیسان محسوب می شد سیلویا که بهترین خودروی ژاپن در سال ۱۹۸۹. هم انتخاب شد، عزب تو بازار داخلی ارائه می شد و مدل های صادراتی با کد 180SX و 240SX در آمریکا و 200SX تو اروپا وجود داشتند راسته خودرو در اوایل دهه ی ۱۹۹۰ به وضع (ای پیش) می رفت که نیسان بالاخره چراغ های مخفی شونده را. از سیلویا گرفت؛ علاوه به خشکی امدن این، S13 از بدوی خودروهای نیسان با سیستم تعلیق چنداتصالی مولتی لینک وجود و از فناوری فرمان پذیری چهارچرخ (استعمال) می کرد مورد دیگری که.



در شهرت و محبوبیت S13 به نشانی یکی از خوش کار ترین خودروهای تاریخ نقش داشت، اضافه شدن دیفرانسیل لغزش محدود LSD داخل فداکار تیپ ها حیات مقدماتی میزان های سیلویا S13 از پیشرانه ی ۴ ستون سراب قبل استفاده می کردند اما با معرفی موتورهای سری SR نیسان مجهز. به ۱۶۹ اسب بخار قدرت تو مدل نفس کشیدن طبیعی و ۲۱۷ اسب بخار غلبه داخل مدل توربوشارژ، محصول دلگشا ساخت این (برند ژاپنی خواستنی) پر حرارت هم. شد تولید S13 در ژاپن تا سال ۱۹۹۴ ادامه داشت؛ در این دوره نمونه های کوپه، کروک، فست بک و سیلاب اِیتی Sil80 یا. Sileighty تولید شدند سیلاب ایتی S درحقیقت مدل سفارشی از نیسان 180SX بود که جلوپنجره و چراغ های S13 را داشت اما چراغ های متعاقب دست نخورده بود سیلویا S13 ورودِ رسمی پلتفرم S نیسان به دوران خودروهای اسپرت مدرن وجود و خیلی مهلت به یکی از ستاره های مناسب بها مسابقات غیرقانونی خیابانی.





در ژاپن و به خصوص رقابت های-R دریفت عاری هزینه کردن بخاطر قطعات افترمارکت تبدیل شد و خاندان بعد، امتداد دهنده ی اسلوب S13 در سطح جهانی بود. پس از مشکلات تولید نسل دوم GT R بوسیله دلیل شورش سوخت و قوانین آلایندگی، مقامات نیسان به قفا-R رونمایی نسل متاخر. با طراحی و مهندسی کاملا جدید-R بودند پروگرام های اولیه درون سال ۱۹۷۳ با ضعف مواجه شد و بیش از یک دهه طول کشید تا GT. R جدید عرضه شود غرض بر این شد که GT R/جدید پس از تولید نسل هشتم اسکای لاین با هدف رقابت. در-R موتوراسپرت پس از ۱۶ سال غیبت، رونمایی شود گودزیلا، سال ۱۹۸۹ با پیشرانه ی جدید ۶ سیلندر خطی ۲ ۷ لیتری تویین توربوشارژ و ۲۷۶-اسب بخار قدرت زنده شد GT R سوم با کد R32 آغازکننده ی سنت فناوری های پیشرفته.



در پرچم دار خودروهای اسپرت نیسان بود؛-R این میزان به جهیز پیشرفته ی ATTESA E TS مجهز بود که توزیع گشتاور بین چهارچرخ را باتوجه بوسیله وضعیت متنوع رانندگی، مدیریت می کرد با آغاز دهه ی-R ۱۹۹۰، نیسان GT. R R32 پادشاه بی در مدت-R وچرای شب های ژاپن بود؛ همان طور که اشاره شد، R32 باهدف شرکت در مسابقات طراحی شده بود، بنابراین در رقابت های. تورینگ-R ژاپن، GT R سنگ تمام گذاشت در طول چهار فصل، GT R R32 طولانی ۲۹ گرداگرد از مسابقات تورینگ ژاپن را با پیروزی تعاقب شیوه گذاشت و برنده بازی سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۳ شد GT. R R32-R شماره ی ۱۲ با رنگ آبی تن و طرح Calsonic یکی از مشهورترین خودروهای مشق ای نیسان و تاریخ است؛ این معیار با غلبه ۳۳۲ اسب بخار، درون-R صدر مسابقات تورینگ ژاپن صبر گرفت داستان GT R R32 طولانی است و داخل این مقاله نمی گنجند؛ اما یادآوری می.کنیم که لقب گودزیلا پس از عملکرد





باورنکردنی R32 درون مسابقات استرالیا ابداع شد؛ عملکرد GT R داخل این مسابقات بوسیله قدری دست نیافتنی وجود که قوانین کلی هم چشمی ها برای جلوگیری از ورود. گودزیلا، تبدیل صریح کرد سال ۱۹۹۳؛ سیلویا بزرگ نم می شود پس از تولید سیلویا S13 با پیشرانه ی SR و توفیق این خودرو داخل ژاپن، نیسان دوده متاخر را با تمرکز اختصاص بر بازار داخلی رونمایی کرد سیلویا S14 با پشته کمتر و پهنای بیشتر، از سبک. نقشه کشی متفاوتی بهره می برد که ابعادش را حتی ارشد تر اندوه جلوه می داد؛ با افزایش فاصله بین دو پایه و بین چرخ ها،. سیلویا که به فرمان پذیری عالی نام داشت، زمان حال بهتر هم شده بود S14 به دلیل ابعاد بزرگ برنده داخل کلاس خودروهای N-کوچک صبر نمی گرفت بنابراین خریداران این استاندارد باید مالیات بیشتری از S13 صیقلی می کردند ولی این تک از افزایش محبوبیت نسل جدید سیلویا.









جلوگیری نکرد؛ به لطف پیشرانه ی جدید توربوشارژ ۲/لیتری مجهز به فناوری N VCT، سیلویا بوسیله صبر در حالت مقیاس با دیگر خودروهای ژاپن مقایسه می شد و طرفداران. تیونینگ، با دریایی از برگزینی ها روبه رو بودند پیشرانه ی جدید سری KA نیسان با حجم ۲ ۴ لیتر تیمار درکنار سری SA قرار گرفته بود تا ۱۵۵ اسب. دود غلبه نفس کشیدن غریزی را به S14 تقدیم کند سیلویا S14 در سال ۱۹۹۶ فیس. لیفت جزئی گرفتن کرد؛ با طرحی متاخر چراغ ها، نمای خودرو تهاجمی نمدار شد و تولید S14 هم تا سال ۱۹۹۸ دنباله پیدا کرد نسخه های تولیدمحدود 270R و Autech از مدل های جذاب و ارزشمند سیلویا S14 بودند به دلیل شاسی و توزیع حد مناسب، سراب S14 از سیلویا این روزها یکی از بهترین خودروهای دریفت بخاطر آموزش علاقه مندان است؛.همچنین پیشرانه ی-R SR نیسان، قابلیت ارتقاء



و تیونینگ م بالایی دارد و شرکت تولیدکننده ی قطعات افترمارکت، هنوز بی آرامی محصولات جذابی بخاطر این مدل قدیمی که در. سطح جهانی شبیه راسته ژاپن چندان پرفروش نبود، عرضه می کنند سال ۱۹۹۵؛ GT. R R33 و بلوغ گودزیلا R32 موفقیتی بزرگ بخاطر نیسان بود بنابراین مرام از تولید طایفه جدید، به کمال رساندنِ گودزیلا در طولانی بسرنوشت شوم دچار کردن ها بود پیشرانه، توربوشارژرها. و جعبه دنده تحول ابهت نکردند و عزب سینکرونایزرها جماز-R تر شدند شباهت بالای R33 به R32 در بخش های فنی، زمان بیشتری دراختیار آویشن مهندسی نیسان گذاشت تا مجموعه ای ازبهترین نسخه های تولیدمحدود و دوست داشتنی گودزیلا تولید شود بیش از ۱۰ مدل مختلف. و تولیدمحدود از نیسان GT R R33 تولید شد-R که تو صدر آن ها، نمونه‎ی Nismo LM مسابقات ۲۴ ساعته لمان قرار R دارد؛ از مقیاس LM تنها یک نسخه تولید شده است که امروز بوسیله طور ویژه نگه داری می شود تا سال ۱۹۹۹ و رونمایی از طایفه متاخر GT. R و سیلویا، نیسان میوه اسپرت درخورتوجه دیگری نداشت؛ البته تو سال ۱۹۹۸، میزان R از 300ZX نمایش شد که تو S مقایسه با-R مدل ی استاندارد از.صندلی های اسپرت ریکارو، صندلی-R های پشت چرم و رکاب های



مبصر تر استفاده می کرد مقامات نیسان دهه ی ۲۰۰۰ را برای-R نمایش S ی قبیله متاخر خودروهای اسپرت مرام گذاری کردند و سه خانواده ی Z، S. و-R GT R کاملاً به روزرسانی شدند سال ۱۹۹۹؛ نسل متاخر GT R و سیلویا درکنار مدل مفهومی 240Z نیسان در آستانه ی دهه ی جدید، نسل های جدید سری GT R و S را رونمایی و/پیش ارائه نمونه بعدی خانواده ی Z را تیمار شناساندن کرد GT R جدید این کود با کد R34 معرفی شد و یک پیشرفت طولانی از R33 بود؛ گودزیلای جدید تمرکز اختصاص ای بر نقشه کشی داخلی و خارجی و نبوغ های آیرودینامیک. داشت و پیشرانه ی تویین توربوشارژ ۲ ۶ لیتری سری RB همچنان نیروگاه اصلی اش بود؛ مانند گوناگون خودروهای ژاپنی، قدرت رسمی R34 جذاب، ۲۷۶ اسب تبخیر اخبار شده بود اما مدل صفر کیلومتر کارخانه ای در آزمایش های مستقل تا ۳۲۵ اسب دود غم غلبه تولید می کرد R34.



برای اولین بار داخل استاندارد های گودزیلا، از نمایشگر مرکزی بزرگ برای نمایش انواع-R نمودارهای و طرح های گرافیک مربوط بوسیله تنظیمات فنی استفاده کرد؛ گوناگون مشخصه های توربوشارژ، روغن، رادیاتور و جهیز-تعلیق تو این نمایشگر حیات داشت و R34 را بوسیله. بازی ویدئوییِ-R دنیای خودرو تبدیل کرد از فناوری های پیشرفته ی R34 که دنباله دهنده ی شهرت اسطوره ای GT R. در چسبندگی-پشته و سرعت باورنکردنی در خم ها بود، می نبوغ به/نسخه ی متاخر سیستم ATTESA E TS Pro و دیفرانسیل عقب هوشمند غلط محدود اشاره کرد از GT R نسل.پنج هم نسخه های تولیدمحدود و ویژه ای. تولید شد که بازهم مدل سفارشی نیسمو کمیاب ترین است مقیاس Z Tune R34 با تولید-R محدود ۱۸ وسیله از پیشرانه ی ۲ ۸ لیتری تا ۵۰۰ اسب بخار قدرت می گرفت. و بانهایت سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتربرساعت، تنها داخل زمان ۳ ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسید پس-R از اسکان تولید R34، مقامات نیسان اعلام. کردند که دو مدل اسکای لاین و GT R از بی قراری جدا می شوند و.





گودزیلا بدون پیوند داشتن با اسکای لاین تولید می شود درحالی که نیسان رله سومش بوسیله عنوان بزرگ ترین خودروساز ژاپن را به هوندا واگذار کرده بود، اما شناساندن. GT R R34 بوسیله شهرت این برند اضافه کرد از طرفی نسل جدید سیلویا تیمار رونمایی شد و نیسان بیشتر از همیشه طرفدار داشت S15 آخرین دوده از سیلویا است که سال. ۱۹۹۹ با پیشرانه های SR توربوشارژ و نفس کشیدن طبیعی و قدرت های به نظام ۲۴۷ و ۱۶۳ اسب بخار عرضه شد تیم طرحی نیسان تهاجمی ترین معلوم سری سیلویا را به S15 داده. بودند و ابعاد بدنه حزن کوچک تر S شده بود؛ نیسان S15 را تنها برای فروش درون ژاپن درنظر پژمان بود البته با اینکه سیلویا S15 به طور رسمی به دیگر کشورها صادر نمی شد، ولی همدستی. های رها محصول جدید نیسان را بوسیله صورت صفرکیلومتر یا مشت دوم از ژاپن خارج می کردند S15 هم مشابه (مدل های سابق) سری S نیسان، یکی از نیکوترین شاسی ها را بخاطر دریفت و. رانندگی تهاجمی داشت؛ طولی S نکشید که نسل آخر سیلویا به خودرویی محبوب تو ژاپن و کشورهای مختلف دگرگونی شد S13، S14 و S15 همه از بهینه خودروهای دریفت. هستند؛ S15 علاوه بر پیروزی داخل مسابقات دریفت حرفه ای ژاپن D1 Grand Prix-R تو هم چشمی های تورینگ و جی تی پیست هم فرمانروایی کرده. است تولید خودرو روی پلتفرم S نیسان از سال ۲۰۰۲ راکد شد؛ مقامات نیسان اعلام کردند که.





بخاطر کاهش دادن تعداد پلتفرم های فعال شرکت، این تصمیم خمود شده است پلتفرم مدرن خودروهای اسپرت نیسان FM و PM است که مقیاس. هایی چون GT R R35، 370Z، اینفینیتی G35 و Q50 با آن تولید شده اند کاهش پلتفرم های نیسان، تصمیمی بود که با پیوستن به رنو و ایجاد اتحاد جدید عملی شد اوایل دهه ی ۲۰۰۰، نیسان شرایط,مالی مناسبی نداشت و مقامات. این شرکت غرض گرفتند که تنخواه گذاری بیشتری روی خودروهای شاسی اهتزاز کنند از طرفی برای زنده نگه داشتن نام سری Z، نیسان برنامه ی خاص. ی بازسازی سری شروع 240Z را ایفا کرد؛ معیار های قدیمی نسل شروع سری Z خریداری و پس از بازسازی کامل، با/قیمتی حدود ۲۵ ۰۰۰ دلار فروخته می شد سری Z در آمریکا بسیار. محبوب بود، بنابراین نیسان تو رفتار مربوط باینده اش مدلی مفهومی از سلسله بعدی این خودرو را در نمایشگاه دیترویت رونمایی کرد 240Z مفهومی. سال ۱۹۹۹، با وحی از/مدل کلاسیک عزب درون طول ۱۲ هفته طراحی شده حیات و از پیشرانه ی ۲ ۴. لیتری سری KA سیلویا با قدرت ۲۰۰ اسب دود کاربرد می کرد سلاله های گذشته سری Z به پیشرانه ی ۶ ستون مجهز بودند، بنابراین تولید طایفه متاخر با نمونه ی ۴ سیلندر منتفی شد.در همین سال، رنو ۴۴ ۴



درصد از سهام نیسان را دراختیار گرفت و کارلوس گون، مدیرعامل خودروساز مطرح ژاپنی شد گون تغییرات اهمیت در نیسان خلق کرد و چند سال بعد. به طور رسمی اعلام کرد که قبیله پنجم سری Z تولید می شود و قطعاً سودآور خواهد بود؛ نتیجه چیزی نبود جز استاندارد 350Z سال ۲۰۰۲؛ نیسان Z33 یا 350Z کارلوس-گون پس از دراختیار. گرفتن صندلی اربابی نیسان، سال ۲۰۰۰ درون کنفرانس مطبوعاتی اولین وعده ی رسمی بخاطر تولید نسل جدید سری Z را عدل استودیوی نیسان در کالیفرنیا، مأموریت طراحی محصول اسپرت جدید را برعهده گرفت؛ با وحی از تمام نمونه های سری Z، نسل جدید با کد Z33 از کاپوت بلند و طرح موتورجلو محورعقب استفاده می کرد پس از رونمایی نمونه مفهومی Z تو سال ۲۰۰۱ و شهود بازخورد مثبت از کارشناس ها. و طرفداران، سرانجام تو سال ۲۰۰۲ سلاله متاخر سری/Z نیسان با کد Z33 در ژاپن و پس ازآن با کد 350Z داخل آمریکا و دیگر کشورها ارائه شد؛ مدل جدید در.



چند تیپ متنوع با قابلیت هایی چون دیفرانسیل اشتباه محدود، کنترل چسبندگی، کروز کنترل، گرم کن صندلی، رینگ های ۱۸ اینچی و VDC همراه بود 350Z از پیشرانه ی ۶ ستون V-S شکل ۳ ۵ لیتری با قدرت. ۲۸۷ اسب دود استعمال می کرد و خیلی زود، در بین تعلق مندان دودمان جوان طرفدار پیدا کرد مقامات نیسان بخاطر گسترس بازار نسل جدید سری Z، مقیاس کروک را هم در سال ۲۰۰۴ رونمایی کردند؛ در سال های بعد، نسخه. های مختلفی مانند Type E، سالگرد ۳۵ سالگی، GT S و Type F حزن فروخته شدند سال ۲۰۰۶، نیسان. این استاندارد را فیس لیفت کرد و پس از آن نسخه های قدرتمند نیسمو هم از طرز رسید؛ در آخرین سال های. تولید، 350Z در مدل های مختلف با قدرتی نزدیک به ۳۰۰ اسب بخار تولید می شد نیسان روی معیار Z33 سرمایه گذاری محسوسی کرده (بود؛ همان) نعوظ که دیدیم، این مدل م غصه چیره حیات 350Z در مسابقات متنوع جی تی جهانی. و ژاپن، رقابت های آماتور، دریفت و گروه های متنوع خیابانی فوق العاده مشهور شد رسانه ها و نشریه های خودرویی 350Z و نیسان را ستایش کردند؛ این مدل جایزه بهترین خودرو سال ۲۰۰۴ مجله ی انگلیسی تاپ گیر. Top Gear را دریافت کرد و در بسیاری از نشریه S ها، جزو برترین های ژاپن و دنیا حیات به برهان شاسی و فرمان پذیری عالی، نیسان 350Z در هم چشمی های.غیرقانونی ژاپن جزو تفویض-R های



مبدا بود؛ عمکرد فنی این استاندارد-R همچنین درون بسیاری از فیلم های سینمایی و بازی های ویدئویی هم بوسیله نمایش گذاشته شد بوسیله نظر. می رسد که پس از اسکان تولید سری-R S و سیلویا و خلق کردن یک پلتفرم طولانی عیار بخاطر خودروهای اسپرت، سری Z اهمیت بیشتری برای نیسان پیدا کرده بود. سال ۲۰۰۷؛ نیسان GT R R35 نیسان برای پیش نمایش مقدماتی GT R مستقل، سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵. تو-R نمایشگاه خودروی توکیو مدل های مفهومی R35 را رونمایی کرده حیات مقیاس سال ۲۰۰۱ بدوی طرح نیسان بخاطر GT R صد بیست ویکم بود؛ اما نمونه ۲۰۰۵ تقریبا پس از تصمیم. گیری نهایی جزء متخصص و طراحی مدل جدید، تولید/شد درواقع مدل نهایی با مدل مفهومی سال ۲۰۰۵ درون جزء های مختلف طراحی زیاد از ۸۰ درصد شباهت دارند GT R متاخر با کد R35، تو نمایشگاه توکیو ۲۰۰۷ رونمایی.

شد؛ مدل ۲۰۰۷ از نسخه ی متاخر پلتفرم 350Z استعمال می کرد و به (نشانی پرچم) دار خودروهای اسپرت نیسان معرفی شد R35 (از پیشرانه)ی ۶ استوانه V شکل ۳ ۸ لیتری تویین توربوشارژ با قدرت ۴۸۰/اسب بخار و کاملاً دست ساز کاربرد می کند که تنها چهار مهندس نیسان پشت درهای بسته درون توسعه ی آن شرکت کرده اند-R طراحی نمایشگر. کنسول-R مرکزی به وسیله ی اعضای استودیوی بازی سازی پولی فونی دیجیتال Polyphony Digital سازنده ی سری بازی های گرن توریزمو Gran Turismo ، مشت ساز و فاقد وسیلهاتصال وجود داشتن قدرت نهایی هر دستگاه، توزیع وزن ۵۰ ۵۰، تنظیمات مختلف سیستم تعلیق، چسبندگی بالا در خم ها و لاستیک های پرشده از نیتروژن تنها بخشی. از حقایق جالب در تک GT R امروز هستند GT R R35 هنوز هم N-تولید می شود اما از-R سال ۲۰۰۷ تا. امروز،-R درون دو مرحله به روزرسانی شده است؛ در فیس لیفت مبدا علاوه بر تغییرات ظاهری اندک، قدرت پیشرانه بوسیله حدود ۵۵۰ اسب بخار رسید و تو به روزرسانی دوم که سال ۲۰۱۷ ادا شد، گودزیلا.تا ۵۷۰ اسب بخار قدرت گرفت در



سال های گذشته، مدل های مختلف با کدهای Spec V، Black Edition، Nismo، N Attack از جدیدترین نسل GT R. تولید شده است GT R R35 یکی از چیره ترین خودروهای ژاپنی در موتوراسپرت بوده، نسخه ی استانداردش جوایز زیادی از رسانه های مختلف کسب کرده است و. درون دیدگاه علاقه مندان و مردم معمولی هم جایگاه ویژه ای دارد سال ۲۰۰۹؛ اخرین دودمان از سری Z آخرین سراب از سری Z/نیسان که هنوز هم تولید می شود، سال ۲۰۰۸ درون. نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شد 370Z یا Z34 در مقایسه با مقیاس Z33 کشش و ارتفاع کمتر اما پهنای بیشتری دارد؛ به نعوظ کلی Z34 یک مدل کاملا جدید و بازطراحی شده است نسل ششم. سری خودروهای اسپرت Z نیسان سنت پیشرانه ی ۶ استوانه را امتداد داد؛ 370Z از پیشرانه ی ۶ سیلندر V شکل ۳ ۷ لیتری با قدرت ۳۳۲ اسب تبخیر استفاده می کند.سال ۲۰۰۹ نسخه ها ی رودستر،



نوربرگ رینگ، میزان ۴۰ سالگی و نیسمو S از 370Z حزن عرضه شدند؛ مدل نیسمو با قدرت ۳۵۰ اسب تبخیر همراه حیات و بسیاری-R از قطعاتش ارتقاء داده شده بودند درون طول. سال های گذشته تا امروز، نیسان Z34 در چند مرحله به روزرسانی شده و هنوز خبری رسمی از اسکان-R تولید این مدل و نسل متاخر سری Z اعلام نشده است. خودروهای اسپرت نیسان تو سال ۲۰۱۹ همان نعوظ که اشاره شد، نیسان پلتفرم S و سری سیلویا را سال ها پیش کنار گذاشت و درحال مجهز تنها مدل های GT R و 370Z خودروهای اسپرت اصیل این برند هستند البته انواع نسخه های-R اسپرت از مدل. های-R مختلف دیگر با شرکت واحد نیسمو تولید می شود، (اما) GT R و 370Z در طولانی تیپ ها و از پایه اسپرت هستند تولید عزب دو مدل. اسپرت این فرصت را به نیسان می-R دهد که نسخه های خاص ی متنوعی نمایش کند؛ به عنوان مثال (در)نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۹، نیسان مدل-های ویژه ۵۰ سالگی از/370Z درکنار جدیدترین نسخه ی نیسمو از GT R را. رونمایی کرد GT R Nismo مقیاس ۲۰۲۰، قدرتمندترین خودروی جاده ای اسپرت نیسان تولیدانبوه است؛ این معیار از همان پیشرانه ی دست ساز معروف تا ۶۰۰ اسب تبخیر قدرت می گیرد امسال نیسان از-R استاندارد ویژه ی GT R هم رونمایی کرد؛ حاصل ابتدایی همکاری نیسان و استودیوی نقشه کشی ایتال دیزاین ItalDesign ، میزان ۷۱۰ اسب بخاری GT R50 با.

قیمت محور ۱ ۱ میلون دلار و تولید محدود بوسیله ۵۰ دستگاه است هنوز مشخص نیست که دوده بعدی خودروهای اسپرت نیسان که احتمالا هیبرید خواهند شد، از:چه مدل هایی تشکیل می شود؛ عاری توجه به وضعیت نیسان در اتحاد با رنو، قطعا تولید سری GT R دنباله خواهد داشت و احتمال رونمایی از نسل جدید سری Z بی قراری وجود دارد، اما بازگشت نام سیلویا بسیاری از طرفداران را غافل گیر خواهد کرد شما کدام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها