کارآفرینان، همراه در تلاش هستند تا با مصرف از آخرین تکنولوژی، نیازهای پنهان مردم را برطرف کنند. محصولات باستانی نمی توانند نیازهای فعلی بازار را تأمین کنند اما از طرفی محصولات جدید همچنین اگر به درستی بوسیله خریدار معرفی نشوند، شانسی برای پذیرش ندارند. به نشانی شهید چرخ ابزاری بود که در گذشته بخاطر لول درشکه ها مصرف می شد. این محصول بوسیله مرور زمان توسعه پیدا کرد و امروزه یکی از کلیدی ترین اجزای انواع اسباب نقلیه ی پیشرفته از عموم ماشین های الکتریکی است.

یا بوسیله عنوان مثال شریک تایل (Tile) توانست گونه حلی سهل برای یک صعب جهانی یعنی جا گذاشتن خواه فراموش کردن کلیدها، تلفن همراه و سایر افزار شخصی پیدا درنگ. دستگاه های بلوتوث این شرکت تو طول زمان توسعه مشهود کردند و امروزه داخل کتابخانه های فروشگاه به صورت جداگانه خواه به عنوان اندکی از دشت سایر شرکت ها به ابتیاع می رسند. دلیل موفقیت تایل چه بود؟ اینکه توانست از یک سخت افزار ساده برای حل مشکلی غیرقابل حل استفاده کند.

قانع کردن مردم و اینکه به آن ها نشان دهید یک ثمر متاخر به درستی حکم می کند، آسان نیست. لازمه ی متقاعد کردن مشتری این است که نشان دهید راه حل ها خواه محصولات فعلی بوسیله اندازه ی کافی خوب یا نکته سنج نیستند. درون امتداد به معرفی کردن متد هایی می پردازیم که نوبت مقبول محصول متاخر در بازار را افزایش می دهند.

۱- نیازهای خریدار را حساسیت کنید اما اهداف برند را فدای آن ها نکنید

مطمئنا اولین گام در طراحی یک محصول، شناسایی نیازهای مشتری است. طبق اخبار مرکز آمار Statista، حدود ۱۴ درصد از استارتاپ ها به دلیل نادیده گرفتن مشتری شکست می خورند. بااین حال نمی نبوغ همواره انتظارات خریدار را برآورده کرد و تمامی بازخوردها را درون نسخه ی اتیه ثمر به فرمان گرفت. بهترین کار، پیدا کردن یک راه حل میانه با استفاده از بازخوردهای مشتری و تخصص ترقی دهندگان ثمر است.

بوسیله عنوان مثال، یک شرکت تولیدکننده ی تجهیزات معدن را درون دید بگیرید. یکی از بزرگ ترین اهداف چنین باهم اتحاد کردن هایی، پیدا کردن راه حل برای کاهش مدت زمان بیکاری ماشین است. حال تخیل کنید شرکتی بعد از درخواست مشتری ها و با مصرف از سنسورهای ماشین، مدت زمانی بیکاری برگ را کاهش داده است. مشتری ها تخیل می کنند این ویژگی با کمک ردیابی موقعیت انجام شده است و بنابراین همه ی آن ها می خواهند روی محصول خود، یک موضع یاب یا GPS داشته باشند.

GPS عمر باتری را کاهش می دهد و درون ماشین هایی مانند حفرکننده ها کاربرد ندارند. بااین حال باهم اتحاد کردن به نظر خریدار های خویشتن اهمیت می دهد و یک نسخه ی محدود GPS بوسیله ماشین هایش افزایش می کند؛ بجهت گوش دادن و اجرایی کردن تمام بازخورد مشتری، آن ها را از کمال مطلوب اصلی دور می درنگ.۲- روی پررنگ ترین دلایل ناخرسندی تمرکز کنید

مشتری های مستأصل، بهترین مشتری های برند هستند زیرا حاضرند هر نحو حل جدیدی را امتحان کنند. اوبر بهترین مثال برای توضیح این نکته است. ایده ی تاکسی آنلاین اوبر نه تنها مشکل ترافیک درون رویدادهای شلوغ شبیه کنسرت و مسابقات ورزشی را محلول کرد بلکه فرایند تاکسی گرفتن را نیز راحت خیس کرد. درواقع اوبر صنعت تاکسی های سنتی و قدیمی را متحول کرد. راه حل جدید اوبر، جایگزین خوبی بخاطر یک راه محلول قدیمی شد و دید مردم نسبت به حمل ونقل را عوض کرد. درون این مثال مشتری های مستأصل و ناامید از نحو های قدیمی، به خریدار های هدف تبدیل شدند.

۳- تو سطر خویشتن جاویدان بمانید

گاهی اوقات استارتاپ ها تشویق می شوند هر نوع خدماتی را به مشتری های خود ارائه دهند. حتی مظفر ترین شرکت ها مانند تسلا نیز ممکن است چنین اشتباهی مرتکب شوند. تسلا در اواخر سال ۲۰۱۶، یک شرکت کوشا در زمینه ی انرژی خورشیدی را بوسیله قیمت ۲.۶ میلیارد دلار فروش و با این فقره بازار سهام را نسبت به خویشتن بدبین کرد. تسلا با این لول قصد داشت به شرکتی پیشرو تو ساخت باتری تبدیل شود اما نتیجه ی نهایی خوب نبود و کارشناسان بوسیله این نتیجه رسیدند که تسلا بهتر است روی خوش نویسی واقعی خویشتن یعنی ساخت سامان های منحصربه فرد متمرکز بماند.۴- شانس پذیرش میوه را افزودن دهید

راه محلول های تضمین نشده، با استقبال نیکی از سوی بازار روبه رو نمی شوند از طرف تا زمانی که طولانی جنبه های متد حل جدید معاینه نشده است، مردم تمایلی بوسیله تجربه کردن آن ندارند. به نشانی مثال، خریدن تشک جدید هزینه ی زیادی دارد و اغلب مردم هنگام انتخاب تشک جدید، سراغ برندهای ناشناخته و تضمین نشده نمی جریان. بااین حال شرکت Casper ایده ی جالبی برای این شاق داشت. آن ها بوسیله خریدار ها دستور می دادند ۱۰۰ شب چونی محصول را امتحان کنند و درواقع با این روش، ریسک خریدن تشک بوسیله صورت آنلاین را برای مشتری از بین بردند. امروزه درآمد این شریک شدن از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرده است و پیشنهادهای خوبی از لفظ سرمایه گذاران ارشد دارد.

۵- هم نیروهای باتجربه و هم نیروهای کمتر امتحان را استخدام کنید

تجربه ی مفید بسیار بنیادی و باارزش است اما نباید مهارت و توانایی های نیروهای کمینه تجربه تر را نادیده گرفت. نیروهای کمتر تجربه، نمی توانند خراج ی گونه حل های قدیمی را پیش بینی کنند و به همین برهان به مسائل با نگرشی متاخر نگاه می کنند. به نشانی مثال، یک متخصص فروش باتجربه، بوسیله خوبی با خریدار ها وابستگی منیع می یواش ولی به دلیل رویه فکر قدیمی نمی تواند طرز حل های متاخر را به عطا درک درنگ و به حکم بگیرد. بوسیله همین برهان طی استخدام نیروهای جدید مطمئن شوید که آیا این افراد مجهز هستند گونه های قدیمی را کنار بگذارند و از رویه های جدیدتر برای حل مسائل کاربرد کنند یا نه.

متحول کردن بازار، فرمان آسان و استراحت زدودن اما با تمرکز کردن روی هدف نهایی و تجلیل نکات مهم می نبوغ عملکرد منت تو این چالش داشت.بیشتر بخوانید:معرفی کردن تعدادی از استارتاپ های مظفر حوزه بلاک چینچرا یادگیری مستمر برای کارآفرینان و آویشن آن ها ضروری است؟آموزش اسکرام؛ قسمت دهم: ویژگی های WIP و برنامه ریزی محصولپیش از شروع مسیر رشد، کسب وکارتان را برایش آماده کنیدمصاحبه با مدیرعامل و مبنا گذار استارتاپ Moz

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها